onsdag 24 juli 2013

...

Vi har haft en underbar eftermiddag hemma hos min mamma. Hon bjöd på lunch, och nu har vi precis avslutat en mysig fikastund på balkongen.

Träningspasset/passen som genomfördes i förmiddags fungerade bra. Jag gillar verkligen inte att cykla, men fy tusan vilken bra träning det är. Jobbigt som tusan, och intervaller är effektivt. Jag kanske ska försöka gå på spinning lite oftare, fastän det inte är favoriten. Det är ju bra att variera träningen.

Ikväll blir jag och sambon barnlediga igen. Är tomt att inte ha sonen hemma, men min mamma frågade om han ville sova kvar hos henne. Självklart vill han hellre vara hemma hos mormor, för gamla tråkiga mamma och pappa är väl inte roliga någonstans. Just för tillfället sitter han i soffan och myser med henne, och vill inget annat än att vi ska åka snart så att han får mormor alldeles för sig själv. Som ha sa när han kom ut på balkongen och såg mig med kaffekoppen efter det att min sambo åkt iväg för att skjutsat lillebror till systembolaget. "Men, vad gör du här? Skulle inte ni åka? Jag ska faktiskt gå och lägga mig snart."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar