söndag 21 juli 2013

Söndag...

Sovmorgon och en mycket god frukost bestående av fruktsallad, yoghurt och grovt knäckebröd med skinka och tomat inledde denna söndag.

Jag och sambon har precis kommit hem efter en varm, men mysig promenad på Djurgården och nu stundar lunch. Jag har inte riktigt kommit på något roligt att laga, men det ordnar sig alltid. Jag får väl helt enkelt gå ut och rota lite i frysen. Det brukar alltid finnas något bortglömt där som man helt plötsligt blir sugen på.

Senare idag väntar en liten utflykt till Mariefred för att hämta lillkillen. Som jag har saknat den lilla token, och om vi har tur avslutas kvällen hemma hos mina föräldrar med grillning och trevligt sällskap. Det är dock inte spikat ännu... men den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar