tisdag 26 mars 2013

God morgon,,,

Det är som om någon har slagit all energi ur mig. Jag känner mig helt ihjäl, och idag var det riktigt jobbigt att komma upp ur sängen. Positivt var att jag inte alls var särskilt hungrig. Känner mig istället rätt uppblåst och efter morgonens frukost, bestående av en chokladshake, är magen riktigt full. Tyvärr vet jag med mig att det kommer bli värre framemot lunch, men jag har laddat med kolsyrat vatten som jag kan ha med mig till jobbet.

Idag är det a-lagsmöte med tillhörande fika. Jag hoppas att jag inte känner att jag frestas av det som serveras på bordet. Måste erkänna att jag, igår, saknade att tugga maten ordentligt. Kan säga att jag tuggade tuggummi några gånger. Det kan ju i och för sig vara mer ihopkopplat med att jag faktiskt bara vill ha mat i munnen och inte för att jag egentligen vill ha maten. Vi får, som sagt, se hur det går idag.

Motionen måste komma igång bättre än den gjort nu. Det kommer att bli min akilleshäl i detta. Jag vet bara inte hur och när jag ska hinna få till en liten promenad under dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar