fredag 3 maj 2013

Åter redo...

Nu har vi äntligen flyttat och börjat få i ordning på tillvaron igen. Det har, just på grund av flytten, varit svårt att uppdatera här för jag har faktiskt inte riktigt orkat. Det har hänt massor med saker, men jag har inte riktigt fått till träningen ordentligt. När jag fick tillfälle att träna igår så tog jag tillfälle i akt. Tre timmar spenderade jag på gymmet. Milon, afro och MRL samt vägning och möte på Itrim.

På viktfronten har det gått framåt... inte fasansfullt mycket nedgång, men åt rätt håll i alla fall. Det vi kom fram till under gårdagens möte var att jag ska köra de sista sex veckorna på programmet. Jag skulle egentligen fått börja äta mat redan nu på måndag, men jag bestämde mig för att köra fullt ut och verkligen försöka komma i mål snabbt. Jag hoppas att det kommer att fungera så som jag tänkt mig, annars kommer jag nog bli lite ledsen. Det är bara 7,8 kg kvar till mål, men det innebär också att jag faktiskt måste snitta drygt 1,3kg i veckan för att lyckas. Det gäller att fokusera och att se till att motionen fungerar på alla plan, både ombytt och till vardags. Apropå det, jag har drygt 2000steg kvar att traska ihop ikväll, vilket innebär att det bara är att ta sig ut på en snurr snart.

I morgon åker vi till Strängnäs för att städa ur lägenheten. Vardagsmotion it is!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar