onsdag 15 maj 2013

Lugn dag i paradiset...

Gårdagen avlöpte någorlunda bra. Inga större incidenter som rubbade min dag allt för mycket. Inte mer än att jag glömde att köpa fika till a-lagsmötet. Mina kollegor fick helt enkelt klara sig utan socker i några timmar.

Jag avslutade gårdagen med en tur ute med hårt snörda löpskor. Sprang ner till mamma och kikade in hemma hos henne. Laddade ner runkeeper innan jag gick ut och fick då ut att sträckan var 4,5 km från Djurgården ner till Slagsta. Redan efter några meter kände jag att jag inte riktigt var kvitt min förkylning, men i och med att jag redan hade börjat springa så kände jag mig manad att åtminstone spriga ena sträckan. Min goda mor skjutsade sedan hem en slagen människa... Tack kära du!

Denna dag bjuder inget särskilt. Arbete och möte på eftermiddagen. Skjutsa mammas gubbe från verkstaden och hem, och hämta bilen som bara hade fått tre sladdar utdragna efter turen i diket. Tack gode att det bara var så lite skador och att allt gick bra tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar