torsdag 9 maj 2013

Tjock i näsan

Igår har kände jag mig lite bättre, men halsont har övergått i genomförkylning. Är snorig, hostar och känner mig helt slut. Kommer alltså inte kunna träna på några dagar. Hade jag inte varit så trött så hade jag säkert tyckt att det var lite jobbigt, men just nu kvittar det! Huvudsaken är att jag håller mig till min mat och att jag koncentrerar mig på att bli frisk så att jag kan träna till Å-varvet. Insåg precis att det bara är fyra veckor kvar till loppet.

Dagen, som skulle behöva ägnas vila, ska ägnas städning i Strängnäs. Jag och N ska försöka städa ur resten av lägenheten så att det blir klart. Det vill säga, en sak mindre att tänka på.

Eliaz ska åka till min mamma och de ska sedan ta sig ut till Skogstorp och hälsa på min mormor. Eliaz har beställt hemmarullade köttbullar, och självklart har de fixat köttbullar till honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar