måndag 24 juni 2013

Det ser ut att bli en fin förmiddag. Solen skiner och nästintill molnfritt. Snart ska jag åka med Eliaz till förskolan, och sedan blir den härliga förmiddagen inte lika härlig. Då väntar nämligen AMS. Jag hoppas för min Gud att det går snabbt. Har jag tur tar det inte så lång tid, och då hinner jag ta en promenad innan jag åter far iväg till förskolan. Denna gång för att hämta. Ikväll blir det ett pass AeB på gymmet. Men vad jag ska hitta på att äta innan vet jag inte. Det finns en del mat i frysen, men så ska man hitta på något med det också. Den senaste veckan har det blivit mängder av sallad. Egentligen enbart för att jag inte kommit på något annat. Gårdagens lax var en lyckträff, så vi får väl se om jag kan lyckas lika bra idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar