torsdag 6 juni 2013

Tack för sol och brända axlar...

Idag har vi spenderat största delen av dagens vakna timmar ute i solen. Vi tog oss en tur ut till Sundbyholm, och vi, jag och Eliaz, har faktiskt nästintill doppat oss i vattnet. Mycket mysig picknick ute i sommarvärmen med båtar, blå himmel och glass (pojkarna åt). Vi hann också åka en sväng till Tuna Park... igen. Fick med mig massor med saker. Inget onödigt, då jag inte längre har några kläder som passar min kropp i garderoben. Alla mina gamla kläder sitter skit, så pö om pö byter jag ut min garderob...

En långpromenad i det härliga vädret, hem till mor som bjöd på en kopp kaffe, avslutade sedan kvällen och nu sitter jag här med halvbrända axlar och glor på Sons of anarchy med min sambo som är helt salig över det faktum att han får glo på denna serie när jag är hemma... haha... något kul ska väl han också ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar