måndag 24 juni 2013

Vilken omtumlande dag det varit hitintills. Först ett mycket kort, men ack så obehagligt bemötande på AMS, för att sedan gå in i chock över hur dålig lön jag fick denna månad. Jag hade förväntat mig en slutlön. En slutlön som skulle täcka omkostnader för juli, men icke!

Jag kan lova att jag var måttligt road när jag satte mig i bilen och åkte hem till mamma för att få lite moralstöd. Så efter ett lugnande samtal med mamma, och ett samtal till lönekontoret fick jag lugnande besked, och jag kunde åter gå tillbaka till normalnivå. Pengarna skulle komma retroaktivt i nästa månad.

Efter denna omtumlande dag, med en låååång promenad på förmiddagen, har jag äntligen fått landa. Och nu, precis i denna stund kom mitt anställningsbevis från nya skolan...hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar