onsdag 17 april 2013

Avslut i dubbel bemärkelse...

Oj, oj, vilket avslut på denna dag...i dubbel bemärkelse!

Vi tar det roliga först... tränat ett underbart och roligt träningspass med superStapel. Det gick så bra, och det kändes så perfekt. Koreografin satt som en smäck! Synd att det var sista gången, för denna dans var/är så bra. Underbara rörelser och attityd (som jag inte har...haha).

Jag fick efter passet tips, eller snarare en uppmaning om att träna träna upp min baksida (rygg och säte) för att inte tappa hållningen då jag tränar. Lollo har uppmärksammat att jag kollapsar i axelpartiet... så det är väl bara att säga till de underbara instruktörerna på gymmet så att jag kan få lite tips om bra övningar. Det var det roliga avslutet... nu kommer vi till det tråkiga avslutet.

Då vi var på väg hem i bilen hör vi plötsligt att lillen kräks. Helt kritvit i ansiktet, feber och ont i magen. Sedan dess har han kräkts. Det värsta är att han var så hungrig innan han somnade, men att han så fort han åt något fick upp det igen. Har meddelat mina kollegor och expeditionen om att jag VAB: ar både torsdag och fredag. Det blir helt enkelt till att vara hemma i morgon och på fredag. Trolig kräksjuka is in the house!

Dessutom kom jag inte i mål idag. Kom upp i 7000 steg, men jag orkade inte ta mig ut efter Aerobicpasset. Det känns en aning pissigt, men de jag är bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar