lördag 20 april 2013

Härlig tur i solen

Nu har jag varit ute och sprungit en härlig runda i solen. Drygt 9 km blev det.

Förutom att nästan bli attackerad av en älg gick allt bra. Jäklarns vad jag kutade när jag hörde braket och såg den stora mörka skepnaden mellan träden i skogen. Det var inte många meter som skilde mig och den groteskt stora älgen. Är inte direkt det man tänker ska hända.

Medan jag sprang försökte att fokusera på min hållning och andning, och jag kände själv att jag tappar lite när jag blir lite trött i kroppen. Det blir till att träna, träna och åter träna för att stärka upp de delar som behövs stärkas upp.

Nu, hopp in i duschen, och sedan bär det iväg till Eskilstuna en stund. Kanske Tuna Park, och definitivt en tur till lilla mammsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar