fredag 19 april 2013

Energi?

Fy, såhär trött och tom på energi har jag inte varit på länge. Regnandet har i alla fall upphört, likaså kräkningarna som ramade in vår dag så fint i går. Detta innebär att jag kommer att dra med mig lillkillen i vagn och ta mig en ordentlig promenad. Jag tror faktiskt att det är det som fattas. Har inte, under två dagar, kunnat fylla på med energi ordentligt.

Vi får se om gymmet hägrar i eftermiddag. Det skulle vara skönt att åka in och göra något annat än vanligt. Jag såg att de hade ett pass Functional moves vid 16.00. Kanske kan dra med mig mamma på det. Den som lever får se. Först och främst ska jag få på lillkillen kläder. Han verkar inte på topp ännu, men han har i alla fall ätit lite frukost. Peppar, peppar att han får behålla allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar