måndag 8 april 2013

Måndag idag!

Första dagen på jobbet efter en veckas lov kändes riktigt skön. Var så kul att träffa alla fina elever och kollegor igen.

Ett pass på gymmet, hälsenan gillade inte det och jag får helt enkelt kapitulera. Kroppen säger ifrån, och det kanske är som Lollo säger, lättare att gå söder när man inte får i sig ordentligt med näring. Kroppen blir likson inte lika motståndskraftig. Det är bara att ta några lugnare pass tills det att foten har läkt ordentligt.

Jag har i alla fall fått ihop mina steg idag. Jag tog en liten sväng med vovven i morse, och idag kändes det ganska bra. Maten gick väl sådär... hade pedagogisk lunch, så det känns ganska fånigt att sitta med mina elever och dricka ett glas vatten. Jag tog faktiskt lite sallad och två fallafellbullar och en liten köttbulle. Må säga att det var gott! Jag bara hoppas att inte hela min viktminskning blir förstörd för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar