lördag 20 april 2013

Okvädningsord i parken

Nu har vi landat igen. Har spenderat en underbar dag hemma hos min mamma och hennes gubbe. :)

Mamma, jag, min bror och Eliaz gick ut en sväng i solen. Efter en liten promenad hamnade vi i en lekpark i området. Eliaz fick någon knäpp och började sjunga en sång om en pung. Det hela slutade med att han också kallade en farbror i parken för Pung. Jag skämdes samtidigt som jag skrattade åt situationen. Vilken unge jag har! Helt random kallar folk för Pung. Dessvärre har  jag ingen aning om vart han har hört det ordet.

Trots en underbar dag har jag varit fasansfullt hungrig hela dagen. Jag vet inte om detta kan ha och göra med att jag tränat hårt fyra dagar på rad. Det är kanske kroppens sätt att säga att energinivån är rätt low.

Avslutar med en fin bild som passar in på förmiddagens "Danger encounter" med älgen i skogen. Nu blir det lite film i soffan. Ska försöka gnaga på ett gott tuggummi, och låtsas som om jag inte är hungrig. Bara inte min sambo plockar fram chipspåsen just precis nu!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar