lördag 27 april 2013

Utflykt och shaping-effekt

Nu har jag varit i Eskilstuna och gått en runda på Tuna Park tillsammans med lilla familjen. Vi hade egentligen inget mål med utflykten, mer än att köpa lite fler flyttkartonger. Dessutom fick vi lite tillfälle att hälsa på mamma.

När vi ändå var inne på Tuna Park kom jag på att jag länge har funderat över att köpa något som formar kroppen lite, då jag har väldigt mycket hud som hänger. Jag menar, det blir ju lite hud över efter att ha gått ner nästan 50kg. Tyvärr är det väldans dyrt att gå till läkaren, så ett billigare sätt är då att införskaffa någon form av shaping-plagg. Lindex har en uppsjö till ganska rimliga priser, så efter att ha klämt och känt en stund föll det sig så att jag helt enkelt införskaffade mig en shapingbody. Måste avslöja att det är det bästa underplagg jag någonsin köpt. Fungerar super, och var riktigt bekväm. Funderar redan på att köpa hem lite fler olika modeller för att ha lite att byta med.

Sitter nu, mätt och belåten i soffan. Ska ta mig ut på en promenad lite senare i kväll. Jag antar att det är lika tråkigt på TV som vanligt, och då är det bättre att komma ut och röra lite på påkarna. Men först av allt ska jag faktiskt gå och göra i ordning en kopp kaffe, så att jag inte somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar