fredag 19 april 2013

Spontanitet is the shit!



Mitt horn i pannan kommer att bli
ett fint blåmärke om några dagar.
I kväll tog jag med mig mamma på Functional moves. Det var riktigt nice att träna allt det där som jag inte brukar träna. Core, balans och stabilitet. Men... ibland kan det vara farligt att träna. Mamma klämde sitt finger i step-brädan, och jag missade skallen och tjongade en viktplatta (5kg) rakt i pannan när vi gjorde dynamiska benböj med axelpress. Har fått ett fint horn i pannan som antagligen kommer bli ett fint blåmärke om några dagar.

Underbara Malin Berg som hade Functional moves-passet körde även ett yogapass efteråt. Så jag och mamma, som aldrig har provat yoga, var lite spontana och följde med ner till yogasalen. Måste säga att det var det mest underbara och avslappnande jag någonsin upplevt. Det var som om man föll i trans, och allt bara släppte. Jag kommer definitivt gå på flera yogapass i framtiden.

Konstaterar att jag i alla fall är helt slut i rygg och axlar.


Mammas klämda finger resulterar i
mysig blodblåsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar