torsdag 11 april 2013

Vardagliga saker is great!

Ska snart åka iväg till mitt första gruppmöte på Itrim. Passar på att laga middag tillsammans med min son. Det är så kul att göra små vardagliga saker tillsammans. Dessutom brukar han känna sig riktigt stor och stolt när han berättar för pappa att det är han som lagat maten. Idag bjuds det modifierad pytt i panna. Inget vi normalt brukar äta när jag också äter mat. Är inte en favorit och dessutom för fet för min smak, men perfekt för pappa och lillen som verkligen uppskattar att få äta "äcklig" mat...haha. Eliaz älskar det stekta ägget och om han petar i sig lite pytt i panna så fungerar det väl ok som middag.


Ännu bara stegat runt 4500 idag, men jag räknar med att komma upp i 4000 till. Ska hämta lite grejer, och ta mig till gymmet. Handla och gå ut med hunden senare ikväll.

Det är alltså det första gruppmötet ikväll, och jag ser mycket fram emot att gå på det. Blir spännande att se vad hon kommer att prata om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar