fredag 26 april 2013

Orkar uppdatera igen...

I går var jag väldigt ledsen och besviken på att jag inte hade gått ner så mycket som jag hoppats på och jag orkade därför inte uppdatera. Grät flera gånger, och hade lite ångest. Tyvärr är det sådana negativa tankar som gör att det inte går bra. Jag måste börja känna att det jag gör är alldeles tillräckligt, och att det jag åstadkommer är bra. Jag menar, jag har för tusan tränat åtta dagar i rad och gått ner 2,6kg. Jag gör mitt bästa, och jag går helhjärtat in i detta. Sluta tjura och se det positiva i det att jag går ner i vikt.

Dagen har varit bra. Hade pedagogisk lunch och var tvungen att äta i skolan, men det var bara att bita ihop. Det serverades tunnskivad karré. Jag tog två tunna skivor och grönsallat så jag är inte orolig att det skulle bli för mycket.

Till kvällen ska jag lägga mig på yogamattan här i vardagsrummet och köra lite styrka. Jag har nämligen inte fått till det på några dagar, och det visade sig på vågen i går. Fokus har helt legat på pulsträning, vilket gör att jag tappar för mycket muskelmassa, och jag är faktiskt rädd att tappa för mycket muskler. Det blir därför så att jag får lägga in minst två styrkepass i veckan och kanske byta ut ett pulspass. Fokus, förutom att tänka positivt, blir därför mer styrka till mitt träningsupplägg. Till min hjälp tar jag det träningsupplägg som Bigges Loser Mårten gjort, och som fanns i min favorittidning.

Fitness Lifestyle, is the shit helt enkelt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar