söndag 21 april 2013

...

Sitter och väntar på att vi ska kunna åka hem till vårt place. N kollar fotboll så jag kommer inte kunna åka hem ännu på ett tag. Missförstå mig inte nu. Jag har haft en mycket mysig och trevlig dag här i Eskilstuna med trevligt sällskap och träning, men dagen blir väldans lång när man har en stund i bilen också.

Jag kommer vara tvungen att vara hemma imorgon från jobbet. Eliaz är fortfarande dålig i magen, så jag kan inte släppa iväg honom till förskolan. Skulle bli ramaskri om han kommer dit med vattendiarré...haha. Det har gått framåt en aning i alla fall. Han är fortfarande lite gnällig och trött, men han får i alla fall behålla den mat han stoppar i sig, och det inte är särskilt mycket. Idag har han ätit, ja, en halv smörgås, en riskaka och några köttbitar. I jämförelse med vad han brukar få i sig så är det ungefär en myras matintag.

Själv är jag hungrig som en varg. Det riktigt gnider i magen av hunger. Har försökt stilla den med mängder av vatten, men det hjälper inte. Jag är glad att jag har ett mål kvar att äta ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar